Ugrás a fő tartalomra

Christina Lauren: A lelkitárs-egyenlet - "Azért szeretlek, mert szeretlek."

„A statisztika nem tudja megjósolni, mi fog történni, csak azt, hogy mi történhet.

DNS-alapú párkeresés – ajvé, vágjunk bele! Nem mondom, hogy a szívem nem repesett, mikor megtudtam, hogy év végén a Nem mézes hetek íróitól újabb romantikus komédia érkezik. Igenis repestem, előre vidultam és tűkön ültem.

A lelkitárs-egyenlet egy borús keddi napon érkezett meg üde napsárgán, lélekmelengető, csajos lila-pink élfestéssel, és én rögtön szerelmes lettem a látványába is. Tudod, milyen ez. Amikor még csak ránézel, de már felvillanyoz.

Hogy az olvasásélményemről is daloljak valamit nektek, elárulom: nem kellett csalódnom a tartalomban sem. Sőt. Míg a korábbi regény inkább a vadóc-vicces vonalat erősítette, ebben az új könyvben egy érett, felnőtt szerelmi történet kibontakozását és beteljesülését követhettem végig.

Jess egyedülálló anyuka, aki felelősségteljesen neveli gyermekét, tartja fenn a vállalkozását, és gondoskodik a nagyszüleiről. Bár ez utóbbi kapcsolat leginkább a kölcsönösség elvén alapszik, ami nagyon szimpatikus volt számomra. Szóval, Jess élete egy szűk területre korlátozódik, és a komfortzónájából nem szívesen dugja ki az orrát. Egy napon megjelenik az öltönyös-faarcú Americano, és Jess nagyon gyorsan az események sodrásában találja magát. Olyan abszurdnak mondható helyzetben, ami tökéletesen kiszakítja őt a megszokott kis világából.

A szerelmi szál lassan bontakozik ki, izgalmakban, humorban és szép, meghitt pillanatokban egyaránt bővelkedik. A poéngyárat leginkább Jess legjobb barátnője, Fizzy üzemelteti a maga bohókás, szókimondó, eleven módján.

A közönségesség ezúttal is távol áll a Christina Lauren álnéven alkotó belevaló nőszemélyektől. Finoman fogalmaznak, de életszerűen. A pikantéria felettébb kenyerük, de nem landolnak vele a ló túloldalán. Ízletes, finom, fahéj illatú, puha paplan érzetű, forró homokon lábujjhegyen lépkedő szerelmi történetet dobtak össze. Én azt mondom: kuncogásra, ábrándozásra felkészülni, lányok! Vigyázz, kész, rajt! 


21. Század Kiadó

Budapest, 2022
366 oldal 
ISBN: 9789635682836 
Fordította: Lévai Márta


 

Megjegyzések